Gue bangat.....

Ni asli gue bangat, bukan orang lain atau bayang bayang gue.
tapi bukan ni gue yang seluruhnya, masih banyak sisi sisi pribadiku, sisi atas, bawah, samping kiri, samping kanan, samping agak kiri kekanan, dan samping agak kanan kekiri......! lain lagi kalau sedang mood, marah, sedih, dan emosional lainnya, kalo bulan purnama, siang, malam, pagi ataupun sore hari. Lain hari senin, lain selasa, lain Rabu, Kamis, Jumat, Sabtu dan Minggu. Kalo dicampur adukkan itulah saya. Temboel Paroelian Poerba.

Selasa, 16 Januari 2018

Lagu: DI ONAN GANJANG

DI ONAN GANJANG

Di topi ni aek sibuluan jot-jot hita tusi padua-dua 
Loas disi do ito hu hilala sude tabo ni na marhamlet
Marsitiopan marsihaolan di paridian i 
Di puncuk ni dolok pinapan disi hita ito mangunduk padan 
Manang ise hita ito sian hita muse na mose sian janji 
Ikkon masursur ikkon tabonom dipanatapan i 
Reff:
Hape nungga didia ho ito 
Didia ho nuaeng da hasian 
Naso diingot ho be au ito dongan marpadanmon 
Masihol au tuho haholongan 
Malungun au ito marnida ho 
Di Onan ganjang au ito tarpaima paima-ima ho 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar